Wrocławskie zoo i koszykarski Śląsk Wrocław łączą siły. Kiedy pierwszy mecz sezonu? - Dolnyslaskinfo.pl

Wrocławskie zoo i koszykarski Śląsk Wrocław łączą siły. Kiedy pierwszy mecz sezonu?

Ogród Zoologiczny i koszykarski WKS Śląsk Wrocław to dwie wiodące wrocławskie marki, które postanowiły połączyć siły. Jak będzie wyglądać współpraca?
Wrocławskie zoo i koszykarski Śląsk Wrocław łączą siły. Kiedy pierwszy mecz sezonu? /fot. Zoo Wrocław
Wrocławskie zoo i koszykarski Śląsk Wrocław łączą siły. Kiedy pierwszy mecz sezonu? /fot. Zoo Wrocław

Wrocławski ogród zoologiczny to atrakcja turystyczna, której popularność zdecydowanie wykracza poza granicę regionu. To nie tylko najpopularniejsze zoo w Polsce, ale również piąte w Europie pod względem frekwencji i trzecie na świecie, jeśli chodzi o liczbę prezentowanych gatunków zwierząt.

Zobacz też: Atrakcje Dolnego Śląska. ZOO we Wrocławiu

Wrocławskie zoo jest już marką samą w sobie, rozpoznawalną zarówno na Dolnym Śląsku, jak i w całej Polsce. Aby jednak zwiększyć zasięgi reklamowe i promocje obiektu, ogród zoologiczny w tym sezonie rozpoczął współpracę z koszykarskim WKS Śląsk Wrocław.

WKS to jeden z najbardziej rozpoznawalnych klubów koszykarskich w Polsce. Drużyna przyciąga na swoje mecze pełne trybuny oddanych kibiców i bierze udział w elitarnych europejskich rozgrywkach, takich jak 7Days EuroCup organizowanych przez Euroleague Properties. Zarówno Ogród Zoologiczny, jak i koszykarska drużyna WKS Śląsk Wrocław to dwie wiodące, wrocławskie marki. Postanowiły więc połączyć swoje siły i rozpocząć współpracę.

Tak jak dla nas ostatni sezon był wyjątkowy i mistrzowski, tak dla wrocławskiego zoo był rekordowy pod niemal każdym względem. Wierzę, że kolejny rok wspólnych działań umocni nasze pozycje na mapie najważniejszych atrakcji Wrocławia.

– powiedział Michał Lizak, prezes Koszykarskiego Śląska Wrocław.

Jakie będą korzyści ze współpracy dla wrocławskiego zoo?

To współpraca, która da obu markom szansę na skuteczną promocję. To również okazja do zaprezentowania ogrodu szerszej publiczności – reklama dotrze nie tylko do mieszkańców sportu, ale także do fanów koszykówki w innych miastach Polski i Europy.

Uczestnicy rozgrywek sportowych są odbiorcami pozytywnych emocji jakie wywołuje taka rywalizacja, dlatego jesteśmy zainteresowani promocją swojej marki poprzez sport. Również ze względu na popularność i wszechobecność sportu w społeczeństwie oraz fakt, że przyciąga on ludzi o różnych poglądach, stylu bycia czy wykształceniu, których łączy zamiłowanie do danej dyscypliny.

Dlaczego właśnie sport? Gromadzimy podobne grupy odbiorców, między innymi rodziny, które są jedną z najczęściej odwiedzających nasz ogród grup docelowych. Emocje, których dostarcza sportowa rywalizacja generują olbrzymie zasięgi i trafiają do wielu odbiorców.

– mówi Joanna Kasprzak, prezes ZOO Wrocław.

Już od 1 października kupując bilet na rozgrywki Koszykarskiego Śląska Wrocław będzie można wybrać wersję z dodatkową cegiełką w wysokości 1 zł. Pozyskane w ten sposób środki zostaną przeznaczone na ratowanie gatunków zwierząt zagrożonych wyginięciem.

Pierwszy mecz sezonu odbędzie się już jutro, 24 września o 19:30 we wrocławskiej Hali Orbita.

Zobacz też: Gwiazda koszykarskiego Śląska zostaje na kolejny sezon. Aleksander Dziewa przynajmniej na rok we Wrocławiu

Więcej z Dolnyslaskinfo.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.